Komplexní služby v oblasti správy nemovitostí
- Komplexní služby v oblasti správy nemovitostí
- Pravidelné kontroly technického stavu spravované nemovitosti (1x měsíčně)
- Komunikace s vlastníky, družstevníky, nájemníky včetně související korespondence
- Vyřizování stížností a podnětů od členů družstva/SVJ a informování vedení družstva/SVJ o těchto stížnostech a podnětech
- Dohled nad dodržováním pravidel a povinností nájemníků
- Zastoupení vlastníka budovy vůči třetím osobám (na základě plné moci)
- Komunikace s úřady a dodavateli služeb
- Zajištění dodávek energii souvisejícím s užíváním budovy (elektrická energie, plyn, voda, odvoz odpadu výtah, dodávka tepla, STA, atd.)
- Organizace úklidů společných prostor domu, garáží a zajištění úklidu v zimním období (vyjma samotných nákladů)
- Zajištění údržby venkovních prostor, zelených prostor (vyjma samotných nákladů)
- Zajištění všech nezbytných revizí a kontrol (pravidelné i jednorázové revize) a správy technických zařízení (kotelna, rozvody kanalizace, vody, plynu, elektro, vytápění, společné televizní antény, telekomunikační sítě, osvětlení veřejných prostor, dále měření a regulace, revize a čištění kouřových cest, hromosvody),
- Kontrola a platby dodavatelských faktur
- Vedení a aktualizace databáze vlastníků jednotek, nájemníků, projektové dokumentace vč. pasportu budovy, tj všech dokladů týkajících se nemovitosti (např. provozní řády a pokyny, kolaudační rozhodnutí, korespondence, apod.)
- Archivace předané dokumentace nemovitosti po dobu správy
- Evidence odběru medií
- Zajištění a organizace údržby a drobných oprav (vyjma samotných nákladů) dle instrukce klienta
- Zajištění NON stop havarijní služby (24 hodin/7 dní v týdnu)
- Komunikace s pojišťovnou, řešení pojistné události
- Výpočet operativních nákladů, optimalizace nákladů a rozpočtu
- Označení nemovitosti údaji o správci a kontaktech na havarijní službu
- Zajištění dalších služeb dle požadavku klienta